چهارمین تذکر به قالیباف

چهارمین تذکر به قالیباف

http://www.bananews.ir/۱۸ نفر از اعضای شورای‌شهر تهران در نامه‌ای دست‌نویس خطاب به رییس‌شورا، خواستار تذکر به شهردار تهران بابت اقدام غیرقانونی او در انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع‌انسانی شهرداری شدند.
این چهارمین تذکر اعضای شورای‌‌شهر طی دو ماه اخیر بابت اقدامات مختلف شهرداری است که طبق گفته برخی اعضا، احتمالا در بایگانی نامه‌نگاری‌های شورا بدون دریافت پاسخی روشن، ذخیره خواهد شد!
پیش‌تر یک عضو شورای‌‌شهر در جریان ریزش خیابان‌ ایران‌زمین، در نامه‌ای خطاب به قالیباف، درباره علت تاخیر در اقدامات پیشگیرانه و همچنین متن پروانه ساختمانی گود ایران‌زمین، سه پرسش از شهردار مطرح کرده بود که تاکنون - لااقل به صورت عمومی و رسانه‌ای- از سرنوشت این نامه خبری نشده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روز گذشته نیز اعضای شورا نسبت به انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع‌انسانی شهرداری تهران واکنش نشان دادند.
شهرداری تاکنون معاونتی با این عنوان نداشته است و به گفته شورا، برای تشکیل آن باید از شورا مصوبه اخذ کند.
متن نامه‌ای که به امضای ۱۸ نفر از ۳۱ نفر عضو شورای‌شهر رسیده، به این شرح است:
«رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران، با عرض سلام و احترام؛
طبق حکم شهردار محترم تهران که به تاریخ ۲۰ آبان ۹۲ صادر شده است، جناب‌آقای ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شده‌اند و از آنجایی که طبق صراحت ماده ۵۴ قانون شهرداری و اصلاحات مربوطه هرگونه تغییر در چارت اداری شهرداری و تاسیس معاونت جدید بایستی ابتدا به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده و سپس مراحل بعدی خود را طی نماید، به این‌وسیله درخواست می‌شود به شهردار تهران تذکر داده شود جلوی این اقدام غیرقانونی را گرفته و حکم مربوط را لغو نمایند.»

    نظرات