شروع مجدد پروازهای ایران و بحرین از ۲۴ آذرماه

شروع مجدد پروازهای ایران و بحرین از ۲۴ آذرماه

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بحرینی‌ها خود پرواز به ایران را لغو کرده بودند که بعد از درخواست‌های مکرر مردم آن کشور و با توجه به یادداشت تفاهم بین دو کشور از سرگیری پروازها از ۲۴ آذرماه مطابق با ۱۵ دسامبر آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی‌محمد نوریان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: چندی پیش هیات اعزامی از سازمان هواپیمایی کشوری بحرین با سازمان هواپیمایی کشورمان به توافق رسیدند که بر این اساس و با توجه به موافقت کشورمان قرار شد طرفین پروازهای خود را با چهار پرواز در هفته آغاز کنند که این میزان با توجه به تقاضای بازار تا سقف ۴۵ پرواز در هفته قابل افزایش است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی یادآور شد: این موضوع با توجه به درخواست‌های مکرر از سوی مردم بحرین برای سفر به کشورمان به ویژه شهر مقدس مشهد انجام گرفت ‌که قرار شد با ارائه خدمات و تسهیلات به این مسافران پروازهای متقابلی بین مشهد مقدس و منامه برقرار شود.

همچنین فرهاد پرورش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با بیان اینکه پرواز عتبات عالیات شرکت هما افزایش یافته از برقراری مجدد پرواز ایران - بحرین با دو پرواز به مشهد مقدس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا بحرینی‌ها در سال ‌۲۰۱۱ پرواز‌های خود به ایران را قطع کرده بودند که در آن زمان خطوط هواپیمایی بحرین اعلام کرد که دیگر قادر نیست پروازهای خود به مقصد ایران را ادامه دهد.

    نظرات