کیفیت ساخت و ساز باید ارتقا یابد

کیفیت ساخت و ساز باید ارتقا یابد

http://www.bananews.ir/عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی گفت: ما باید به استانداردهای جهانی در سطح دستمزد برسیم و سپس بحث ارتقای کیفیت ساخت و ساز را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عزیزی - عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی - در نشست تخصصی کنترل مضاعف ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده درشهر تهران تاکید کرد: اگر قرار است کاری انجام دهیم باید بدون نقص باشد یعنی آن قدر اصولی که نتوان از آن کمترین ایرادی گرفت.

این عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در ادامه درباره نقش سازمان نظام مهندسی گفت: در وهله ما سازمانی هستیم که باید غمخوار اعضا باشیم یعنی بایستی اعضا به جایی برسند که از لحاظ مالی بتوانند راحت زندگی کنند.

وی افزود: ما حق الزحمه‌ها را واقعی کردیم. اما قرار نیست یک تعدادی شرکت و یا مهندسانی که ارتباطات خوبی دارند کار بگیرند ولی بعضی از مهندسان که رعایت شان و اخلاق مهندسی می‌کنند کار نداشته باشند.

عزیزی درباره کاهش خسارت مالی وجانی ناشی از گودبرداری‌های غیر اصولی اظهار کرد: بر اساس اعلام آتش نشانی ۷۰ درصد گودبرداری‌های ما در شش ماهه اول سال ۹۲ نسبت به شش ماهه سال ۹۱ با کاهش خسارات مالی و جانی همراه بوده است.

وی افزود: این ۷۰ درصد واقعا شگفتی است و حاصل زحمات همکاران، هیات مجریه و مهندسان است.

این عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در ادامه درباره ارتباط مهندسان با سازمان نظام مهندسی گفت: در دوره‌های قبل مهندسان با ما ارتباط نداشتند ولی امروز ما با مهندسان ارتباطات خوبی برقرار کردیم تا حرکت رو به جلو سریع‌تر اتفاق بیفتد.با این نگاه ما فرش قرمز پهن کردیم که هر کس می‌تواند بیاید و به ما کمک کند.

عزیزی در رابطه با سیاست‌ های کلی سازمان اظهار کرد: سیاست‌های کلی سازمان در راستای رعایت شان و منزلت مهندسان و ارتقای حقوق و مزایا برای آنان است.

این عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در پایان تاکید کرد: در بحث بافت فرسوده ما باید بدانیم بافت فرسوده باید نوسازی شود و بایستی از این فرصت تاریخی استفاده کنیم تا حرکت رو به جلو سریع‌تر اتفاق بیفتد.

    نظرات