میزبانی بنانیوز در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ

میزبانی بنانیوز در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ

http://www.bananews.ir/بنانیوز به همراه مجموعه سیویلیکا میزبان مخاطبان و اعضای پایگاه در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی صنعت ساختمان از تمامی علاقه مندان دعوت می نماید تا از غرفه مجموعه سیویلیکا در سالن شماره ۴۱ ، غرفه شماره ۲ بازدید نمایند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) از جمله اقدامات ویژه در این نمایشگاه ، ارائه کارت عضویت رایگان به پژوهشگران و اعضا می باشد.

تمامی اعضا و پژوهشگرانی که تا کنون حتی یک خرید اینترنتی تک مقاله موفق از پایگاه سیویلیکا داشته اند، می توانند با مراجعه به غرفه سیویلیکا،  کارت رایگان عضویت دریافت نمایند.

مجموعه سیویلیکا در حال حاضر شامل ۱۱ وب سایت در حوزه های مختلف می باشد که بزرگترین آنها، پایگاه مرجع دانش (www.CIVILICA.com) - دارای بیش از ۲۲۰ هزار عنوان مقاله ایرانی نمایه شده - و مرجع کتاب (www.LIBRARYA.com) - ارائه کننده ایبوکهای تخصصی به زبان اصلی - هستند. علاوه بر این سایتهای خبری تخصصی در حوزه علمی مانند پایگاههای فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir) و پایگاه خبری صنعت ساختمان (www.BanaNews.ir)  و سایت نمایشگاه صنعت ساختمان (www.ConFair.ir) و چند پایگاه تخصصی حوزه کنفرانسها از جمله زیر مجموعه های سیویلیکا می باشند.

لازم به ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه ۱۳۹۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

    نظرات