دستور ویژه میرزاده برای کمک به مناطق زلزله‌زده

دستور ویژه میرزاده برای کمک به مناطق زلزله‌زده

http://www.bananews.ir/رئیس دانشگاه آزاد در نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد واحد بوشهر، دستور کمک اساتید، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی به مردم زلزله‌زده بوشهر را صادر کرد.
پس از وقوع حادثه زلزله در استان بوشهر، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد ضمن همدردی با مردم زلزله زده استان بوشهر در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد واحد بوشهر و دبیر هیئت امنای این استان، گفت: با بسیج کردن اساتید، دانشجویان و کارکنان، به کمک آسیب دیدگان بشتابید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، در متن نامه میرزاده خطاب به حجت الاسلام والمسلمین جمالزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و دبیرهیئت امنای استان آمده است:

خبروقوع زمین لرزه در استان بوشهر سبب تاثر و اندوه شد با اظهار تسلیم در برابر مشیت خداوند، برای جان باختگان این حادثه برخورداری از رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان و آسیب دیدگان، سلامت عاجل و پاداش صابران آرزومندم.

لازم است هرچه سریعتر ضمن هماهنگی با مسئولان استان و سازمان‌های امدادرسان، نسبت به جلب کمک‌های مردمی و بهره گیری از ظرفیت‌های ممکن و با بسیج کردن اساتید، دانشجویان و کارکنان متعهد، به کمک آسیب دیدگان بشتابید و گزارش اقدامات انجام گرفته را به اطلاع برسانید.

انتظار می‌رود با حضور در منطقه مراتب تسلیت و همدردی اینجانب و یکایک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را به هموطنان عزیز و آسیب دیده برسانید.

    نظرات