پرونده مسکن مهر به اصل نود می‌رود

پرونده مسکن مهر به اصل نود می‌رود

http://www.bananews.ir/محمدی ادامه داد: بررسی عملکرد دولت در پروژه‌های مسکن مهر براساس شکایت‌های واصله معطوف به کندی ساخت و ساز و تحویل خانه‌ها، انتخاب پیمانکار، کیفیت نامناسب مصالح و ساختمان، فقدان مکان‌یابی، عدم تامین خدمات زیرساختی، زیربنایی و روبنایی بوده است.
یک عضو کمیسیون اصل نود از بررسی پرونده مسکن مهر در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) داوود محمدی عضو کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه، کمیته‌ها جلسات مستقل خود را برگزار کرده‌اند و کمیسیون امروز جلسه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کمیته اقتصادی امروز شکایات واصله در مورد پرونده مسکن مهر را بررسی کرده است.

محمدی ادامه داد: بررسی عملکرد دولت در پروژه‌های مسکن مهر براساس شکایت‌های واصله معطوف به کندی ساخت و ساز و تحویل خانه‌ها، انتخاب پیمانکار، کیفیت نامناسب مصالح و ساختمان، فقدان مکان‌یابی، عدم تامین خدمات زیرساختی، زیربنایی و روبنایی بوده است.

این عضو کمیسیون اصل نود با یان اینکه بررسی عملکرد دولت در مورد ساخت مسکن مهر در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود پایان یافته است، گفت: به زودی پرونده دولت نهم و دهم در این زمینه به کمیسیون ارجاع خواهد شد.

محمدی در پاسخ به این سوال چه کسانی از کمیسیون اصل نود برای حضور در کمیسیون تلفیق انتخاب شده‌اند، گفت: کمیسیون هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است اما تلاش ما این است که در اولین فرصت اعضای منتخب را برای معرفی به کمیسیون تلفیق معین کنیم.

    نظرات