کولاک در ورزقان قربانی گرفت

کولاک در ورزقان قربانی گرفت

http://www.bananews.ir/فرد فوت شده از دیروز ساعت ۱۷ به منظور عزیمت به مراکز درمانی ورزقان منزل خود را با یک دستگاه بلودزر اعزامی از سوی راه و ترابری ترک کرد که متاسفانه به دلیل گرفتار شدن در کولاک و برف شدید،نتوانستند به مقصد برسند و ساعت ۷ صبح امروز این فرد به نام همت اکبری ۴۰ ساله در همین کولاک و برف فوت کرد.
مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: ساعت هفت صبح امروز فرد حدوداً ۴۰ ساله‌ای که در کولاک و سرمای مسیر روستای "اُز" گرفتار شده بود، فوت کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حبیب حسینقلی‌زاده که در سر صحنه حضور داشت، دقایقی پیش با اعلام این خبر در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: فرد مذکور دارای معلولیت حرکتی بوده و سابقه بیماری دیسک کمر و کلیوی داشته است.

وی در رابطه با علت فوت این شخص اظهار نظر نکرد اما در ادامه گفت: علت فوت باید از طریق پزشک قانونی بررسی و سپس اعلام نظر شود.

مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی افزود: در این حادثه متاسفانه هفت نفر دیگر حضور داشتند که بیمار را همراهی می‌کردند و آنان هم دچار مصدومیت شده‌اند که دو نفر دیشب خود را به درمانگاه مجتمع مس سونگون رسانده و پنج نفر دیگر از طریق اورژانس مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

حسینقلی‌زاده خاطرنشان کرد:‌ اکیپ‌های امدادی تمام ارگان‌ها در محل حضور داشتند ولی به دلیل بسته بون راه و کولاک شدید همچنین یخ بستن خودروهای سنگین امکان باز کردن مسیر و انتقال بیمار فراهم نشد.

فرد فوت شده از دیروز ساعت ۱۷ به منظور عزیمت به مراکز درمانی ورزقان منزل خود را با یک دستگاه بلودزر اعزامی از سوی راه و ترابری ترک کرد که متاسفانه به دلیل گرفتار شدن در کولاک و برف شدید،نتوانستند به مقصد برسند و ساعت ۷ صبح امروز این فرد به نام همت اکبری ۴۰ ساله در همین کولاک و برف فوت کرد.

    نظرات