تخصیص ردیف اعتباری جدید برای راهداری

تخصیص ردیف اعتباری جدید برای راهداری

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: من به سهم خودم توانستم دولت را قانع کنم که به بحث راهداری توجه بیشتری کند و ردیف اعتباری جدیدی برای راهداری اختصاص یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس آخوندی شامگاه گذشته در مراسمی که به مناسبت روز حمل‌ و نقل در مرکز همایش‌های صدا‌ و سیما برگزار شد، اظهار امیدواری کرد بتوانم دولت را در تخصیص اعتبار جدید برای بخش راهداری قانع کنیم و بسیار امیدوارم این بودجه از طرف مجلس مورد تایید قرار بگیرد و می‌دانم نمایندگان مجلس از این بخش حمایت خواهند کرد تا به تدریج بتوانیم کیفیت نگهداری راه‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که امیدوارم بتوانیم جاده‌های امن برای مردم تامین کنیم، گفت: اگر از راه‌ها به عنوان سرمایه‌ ملی به خوبی نگهداری نکنیم نا امنی افزایش می‌یابد، راه‌ها دچار آسیب می‌شوند و کیفیت خدمات نیز کاهش می‌یابد.

آخوندی افزود: به همین دلیل تلاش بر این بود که در بودجه سال جاری علی‌رغم این‌که بودجه کاهشی بود، توانستم دولت را قانع کنم که به بحث راهداری توجه بیشتری کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که به سهم خودم در سال جاری تلاش کردم مفهوم راهداری برای دولت برجسته شود، گفت: اداره راه‌ها کاری بسیار بزرگ و مشکل است و باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.

وی شهادت یک تن از راهداران در آذربایجان شرقی را که روز گذشته حین خدمت اتفاق افتاده را تسلیت گفت.

    نظرات