موافقت رجا با شناور شدن قیمت بلیط قطار

موافقت رجا با شناور شدن قیمت بلیط قطار

http://www.bananews.ir/راشدی با اشاره به شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها گفت: متقاضیانی که با برنامه‌ریزی قبلی برای تهیه بلیت اقدام کنند، هزینه کمتری را پرداخت می کنند و با نزدیک شدن به زمان اوج سفر و نزدیکی به زمان حرکت قطار این هزینه تغییر می کند.
معاون مسافری رجا گفت: شرکت‌های بخش خصوصی مسافری به خاطر افزایش هزینه تمام شده بخش عمده‌ای از خدمات، بارها درخواست افزایش قیمت بلیت را داشته‌اند و شرکت را‌ه آهن نیز با شناور شدن قیمت بلیط قطار در برخی محورها موافقت کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از تسنیم، سید محمد راشدی در بازدید از وضعیت راه‌‌آهن اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و بازسازی تمامی ایستگاه‌های مسافری راه‌آهن سراسری تا قبل از فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز از سیاست‌های مهم راه‌آهن است.

وی افزود: گسترش فضای نمازخانه‌ها، تجهیز و گسترش سرویس‌های بهداشتی و بهسازی سکوهای مسافری از جمله برنامه‌های راه‌آهن در راستای مناسب‌سازی ایستگاه‌ها تا قبل از تعطیلات عید نوروز است.

معاون مسافری رجا با اشاره به کاهش سیر قطارها در برخی محورها تصریح کرد: کاهش سیر قطاراز جمله تهران ـ مشهد در دستور کار است و اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته و با توجه به اصلاح جدول تاخیرها، از ابتدای دی‌ماه امسال اجرا و تمامی واحدها ملزم به رعایت زمان‌بندی سیر قطارها و به حداقل رساندن تاخیرها هستند.

وی افزود: ارائه خدمات مناسب به شهروندان از مهمترین اولویت‌های راه‌آهن است که ارائه این خدمات با بهسازی و بازسازی ایستگاه‌ها محقق می شود.

راشدی با اشاره به شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها گفت: متقاضیانی که با برنامه‌ریزی قبلی برای تهیه بلیت اقدام کنند، هزینه کمتری را پرداخت می کنند و با نزدیک شدن به زمان اوج سفر و نزدیکی به زمان حرکت قطار این هزینه تغییر می کند.

    نظرات