انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان آرم طرح ترافیک

انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان آرم طرح ترافیک

http://www.bananews.ir/رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: هیچ‌یک از شهروندان لازم نیست به شهرداری مراجعه حضوری داشته باشند. همچنین از طریق دفاتری که مدارک خود را ارائه می‌دهند می‌توانند آرم‌ها را دریافت کنند.
رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان آرم‌ طرح ترافیک سال آینده و مهلت ارائه مدارک تا اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ اظهار داشت: اسامی پذیرفته‌شدگان حقوقی مانند شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی برای دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال آینده منتشر شده و تا ظهر امروز نیز سایر اسامی بر خروجی سایت شهرداری تهران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه پذیرفته‌شدگان تا ۱۵ روز دیگر یعنی اول بهمن مهلت دارند مدارک خود را به یکی از ۱۲۰ دفاتر الکترونیک شهر تهران ارائه کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه شورای شهر تهران هنوز میزان افزایش تعرفه‌ آرم را مشخص نکرده است به صورت علی‌الحساب با در نظر گرفتن ۱۰ درصد افزایش نرخ، هزینه آرم را دریافت می‌کنیم و در صورت تصویب رقمی کمتر از پیشنهاد شهرداری، باقی پول را به شهروندان باز می‌گردانیم.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: هیچ‌یک از شهروندان لازم نیست به شهرداری مراجعه حضوری داشته باشند. همچنین از طریق دفاتری که مدارک خود را ارائه می‌دهند می‌توانند آرم‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: خبرنگاران متقاضی دریافت آرم نیز می‌توانند با اراده کد رهگیری خود به محل کارشان پیگیر دریافت آرم خود باشند.

    نظرات