تخصیص اعتبارات لازم به آسیب‌دیدگان زلزله بستک

تخصیص اعتبارات لازم به آسیب‌دیدگان زلزله بستک

http://www.bananews.ir/جلسه هیأت دولت عصر دیروز (یکشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریییس‌جمهور کشورمان برگزار شد و اعضای دولت مهم‌ترین مسائل روز کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در ابتدای این جلسه، سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی درباره سیاست‌های مصرف بهینه برای اجرای برنامه مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات شامل کاغذ و کاهش مواد زاید جامد و بازیافت آنها به دولت ارائه داد.

هیأت وزیران بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان صداوسیما، تبادل بهترین عملکرد و تجربیات در این باره و آموزش نیروی انسانی در دستیابی به اهداف مدیریت سبز تاکید کرد.

در ادامه، هیأت دولت ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله بستک، با اختصاص مبلغ ۳۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به آسیب‌دیدگان و مبلغ ۶۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای برای جبران خسارات ناشی از زلزله و همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آواربرداری و ارائه خدمات پشتیبانی، فنی و هزینه صدور پروانه واحدهای ساختمانی و نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برای بازسازی تأسیسات زیربنایی و جبران خسارت به آسیب‌دیدگان موافقت کرد.

    نظرات