بیرانوند: عدم تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل پروژه‎ها، بیکاری از نقاط ضعف بودجه ۹۳

بیرانوند: عدم تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل پروژه‎ها، بیکاری از نقاط ضعف بودجه ۹۳

http://www.bananews.ir/نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: عدم تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل پروژه‎های عمرانی مناطق محروم از نقاط ضعف لایحه بودجه ۹۳ است.

به گزارش بنانیوز بهرام بیرانوند در گفت‎وگو با ایسنا، لایحه بودجه ۹۳ را دارای نقاط قوت و ضعف دانست و اظهار کرد: اختصاص ۱۰ درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی و تخصیص اعتبار بیشتر به برخی طرح‎های عمرانی که امکان تکمیل آنها زیاد است را می‎توان از نقاط قوت این لایحه دانست.

وی بیان کرد: در هنگام رسیدگی به لایحه بودجه ۹۳ تلاش می‎شود تا اعتبار تخصیصی به بخش کشاورزی، آب و نهاده‎های کشاورزی افزایش یابد.

بیرانوند تصریح کرد: عدم تخصیص اعتبار کافی به تکمیل پروژه‎های عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۳۵ تا ۴۰ درصد در مناطق محروم یکی از نقاط ضعف لایحه بودجه ۹۳ است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: با این اقدام نه‎تنها بودجه‎ای برای تکمیل پروژه‎ها تخصیص داده نمی‎شود بلکه مشاغل موجود را از دست خواهیم داد و بیکاری تشدید و دوچندان خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: برای تکمیل پروژه‎ها ناچاریم خیلی هزینه کنیم و حتی پیمانکارانی که کارگاه تجهیز کردند از مناطقی مثل لرستان به استان‎های دیگر عزیمت می‎کنند و این سم مهلکی برای استان محسوب می‎شود.

وی اظهار کرد: در کمیسیون کشاورزی تلاش خواهیم کرد که کاهش ۲۵ درصدی اعتبارات آب بخش کشاورزی در بودجه ۹۳ انجام نشود.

بیرانوند تصریح کرد: با آمدن پیشنهادهای جدید به کمیسیون بخشی از ضعف های لایحه بودجه مرتفع خواهد شد.

    نظرات