سطح فرهنگی شهر تهران قابل قبول نیست

سطح فرهنگی شهر تهران قابل قبول نیست

http://www.bananews.ir/عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: سطح فرهنگی شهر تهران قابل دفاع و قبول نیست.
محسن پیرهادی، عضو شورای شهر چهارم تهران، با اشاره به بالا بودن تعداد مراکز فرهنگی سطح شهر، از آمادگی شورای شهر برای تصویب طرح‌های جدید فرهنگی خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد مراکز فرهنگی در سطح شهر تهران زیاد است؛ اما برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شکل نگرفته است.
او ادامه داد: شهرداری تهران باید در کنار مسائل عمرانی به موضوعات فرهنگی نیز توجه کند چرا که سطح فرهنگی پایتخت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
به گزارش بنانیوز ؛ پیرهادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه شهرداری تهران به همراه شورای شهر امیدوار است در دوره جدید فعالیت‌های گسترده‌ای را در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی انجام دهد، اظهار کرد: امید داریم شهردار تهران به وعده‌های خود عمل کند و بتواند سطح فرهنگی شهر تهران را ارتقا بخشد.
پیرهادی تصریح کرد: هم اکنون ما از نظر مراکز فرهنگی کمبودی را احساس نمی‌کنیم؛ اما باید در این مراکز برنامه‌های پرباری اجرا شود و نباید فقط به مناسبت‌ها اکتفا کنیم.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه شورای شهر تهران آمادگی دارد هر نوع طرح و لایحه‌ای را که شهرداری تهران در راستای گسترش مسائل فرهنگی نیاز دارد تصویب کند، افزود: شورای شهر برای ارتقای سطح فرهنگی شهر تهران آماده همکاری با شهرداری تهران است.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آخرین وضعیت پروژه‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهرداری تهران نیز با تلاش بسیار در حال تکمیل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع این پروژه‌ها به اتمام برساند.

    نظرات