حادثه برای کارگری در خیابان پاسداران

حادثه برای کارگری در خیابان پاسداران

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از محبوس شدن یک کارگر افغان در عمق چاه فاضلاب شهری خبر داد.

به گزارش بنانیوز ؛ سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه چاه در ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۹۷ را به همراه دو گروه نجات ۱۲ و ۴ به محل حادثه واقع در پاسداران، بوستان چهارم اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد یک کارگر ۲۳ ساله افغان حین حفر چاه فاضلاب شهری بوده که ناگهان دیواره‌های این چاه ریزش کرده و کارگر تا قفسه سینه در زیر خاک محبوس شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عمق این چاه را حدود چهار متر اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای خارج کردن این کارگر را آغاز کردند و پس از مدتی در حالی که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی علت این حادثه را سست بودن خاک دهانه چاه و بی‌احتیاطی و عدم ایمن‌سازی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و ارائه توصیه‌ها و هشدارهای لازم، در ساعت ۱۸:۳۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

    نظرات