تمام شهرهای مازندران برق‌دار شدند/ ۴۰ روستای بی‌برق به خاطر نبود جاده‌ دسترسی

تمام شهرهای مازندران برق‌دار شدند/ ۴۰ روستای بی‌برق به خاطر نبود جاده‌ دسترسی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این‌که در حال حاضر ۱۲۰ اکیپ در مازندران برای تامین برق تلاش می کنند گفت: مشکل برق مازندران به طور کلی رفع شده و خط فشارقوی رامسر نیز که قطع شده بود روز گذشته وصل شد.

به گزارش بنانیوز ؛ همایون حائری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به پاره شدن سیم های برق در مازندران به دلیل شکستن درختان گفت: در ابتدا ۱۰۲ اکیپ برای تامین برق فعالیت می کردند که اکنون تعداد آن‌ها به ۱۲۰ اکیپ رسیده است.

وی با اشاره به این‌که برف بالای دو متر را در مازندران می توان مشاهده کرد گفت: در حال حاضر تمام شهرها برق دار هستند اما به خاطر پارگی سیم ها به طور پراکنده ممکن است که قطعی برق وجود داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توانیر با اشاره به این‌که در حال حاضر برخی از شهرها صد درصد برق دار هستند گفت:‌ در رامسر ۹۵ درصد مشترکین برق دارند و در شهر تنکابن بیش از ۷۵ درصد برق رسانی صورت گرفته است.

حائری در مورد روستاهای بی برق گفت: حدود ۴۰ روستا به دلیل نبود جاده دسترسی بی برق هستند. در برخی از مناطق که راه دسترسی نبوده نیز اکیپ‌های شرکت برق به صورت پیاده رفتند تا تامین برق را انجام دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می‌شود مشکل برق در مازندران تا چه زمانی به طور صد درصدی رفع شود گفت: روستاهای بدون برق تا فردا بعدازظهر یا پس فردا برق دار می‌شوند که البته این بازه زمانی مورد نیاز به خاطر نبود راه دسترسی بوده است.

مدیر عامل شرکت توانیر در مورد وضعیت راه مازندران و امکان برق رسانی گفت: وضعیت راه خوب نیست. این موضوع را اعلام کردیم و در حال رسیدگی به شرایط هستند.

به دلیل بارش برف که در مازندران که از روز جمعه آغاز شده است، از دو روز گذشته آب و برق بسیاری از مناطق این استان قطع شده و تلاش برای برق رسانی در این استان ادامه دارد.

    نظرات