صدور پروانه و پایان کار به طور متمرکز در همه مناطق تا پایان بهمن
افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک دردست انجام است/ امکان اعتراض احتمالی شهروندان به آرای صادره ماده ۱۰۰ در دفاتر خدمات الکترونیک امکان پذیر شده است .
مشاور شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت : با اقدامات انجام شده ، امکان اعتراض احتمالی شهروندان به آرای صادره ماده ۱۰۰ در دفاتر خدمات الکترونیک امکان پذیر شده است .
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از ایلنا، فرزان شیروان بیگی با بیان این که تا پایان سال وظایف مختلفی به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار میشود، گفت : یکی از وظایفی که از سوم بهمن ماه به این دفاتر واگذار شده است ، اعتراض شهروندان به آرای صادره ماده ۱۰۰ است که با این کار چنانچه شهروندی به رای صادر شده پرونده خود در ماده ۱۰۰ اعتراض احتمالی داشته باشد ، می تواند اعتراض خود را به این دفاتر ارائه کند .
وی افزود : در این صورت ، دفاتر موظف هستند تا برای متقاضی تشکیل پرونده دهند تا به اعتراض آن ها در این زمینه رسیدگی شود .
شیروان بیگی خاطر نشان کرد : همه مراحل مقدماتی این کار ، آموزش و آمادگی سیستم نرم افزاری آن انجام شده و این کار هم اکنون عملیاتی شده است .
شیروان بیگی با اشاره به این که افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک نیز در دست انجام است ، افزود : امیدواریم تا پایان سال ۱۰۰ درصد وظایف تصدی گری شهرسازی به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار شود .
مشاور شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه از انجام صدور پروانه و پایان کار به طور متمرکز خبرداد و گفت : در دو منطقه شهرداری و به طور پایلوت ، صدور پروانه و پایان کار به طور متمرکز در حال انجام است .
وی افزود : با این کار پرینت و چاپ این مدارک به طور متمرکز در یک نقطه انجام می شود و از طریق پست به خانه مالکان ارسال میشود.
شیروان بیگی تصریح کرد : با این اقدام ، نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری برای این کار نیست و تردد شهروندان به این منظور در سطح شهر کاهش می یابد .
به گفته وی با رفع نواقص احتمالی در مدت اجرای پایلوت این طرح ، حداکثر تا پایان بهمن ماه این اقدام در همه مناطق تهران عملیاتی است.
نظرات