مصالحه بزرگ در مسکن‌مهر

مصالحه بزرگ در مسکن‌مهر

http://www.bananews.ir/اختلافات چندین ماهه بین دولت و تعدادی از پیمانکاران مسکن‌مهر که جزو بزرگ‌مقیاس‌های این طرح محسوب می‌شوند و هر کدام‌شان مسوولیت ساخت حداقل ۱۰هزار واحد مسکونی برای پیش‌خریداران تهرانی را برعهده دارند، دوشنبه گذشته به پایان رسید و با تفاهم‌نامه مشترکی که بین شهر جدید پرند و سه پیمانکار امضا شد، طرفین متعهد شدند در فاصله اردیبهشت تا آذر سال آینده ۳۳هزار واحد مسکونی‌مهر را در پرند تکمیل کرده و به متقاضیان مانده در نوبت واگذاری تحویل دهند.
به گزارش بنانیوز ؛ این سه پیمانکار دست‌کم در یک‌سال اخیر به‌دلیل آنچه افزایش هزینه‌های ساخت‌وساز و عدم کفایت قیمت مقطوع مسکن‌مهر عنوان می‌کردند، خواستار ترتیب اثر دولت به مشکلات‌شان شده بودند، طوری که برخی کارگاه‌های ساختمانی در پرند به حالت نیمه‌تعطیل درآمده بودند و تاخیرهایی در تحویل واحدها به پیش‌خریداران ایجاد شده بود.
اما با توافق نهایی در این هفته بین شرکت عمران شهر جدید پرند و پیمانکاران، مقرر شده هفت هزار واحد مسکونی در اردیبهشت سال آینده، ۱۰ هزار واحد در آبان و ۱۶ هزار واحد نیز در آذرماه۹۳ تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
این سه پیمانکار در حال حاضر نیمی از واحدهای در دست احداث مسکن‌مهر در پرند را در اختیار دارند. مدیرعامل شهر جدید پرند روز گذشته اعلام کرد: توافق برای تحویل سایر واحدها با سایر پیمانکاران مسکن‌مهر انجام شده است. باران‌هاشم‌زهی افزود: در ۲ ماه اخیر، شرکت عمران پرند با عمده پیمانکارانی که هر کدام بین ۵۰۰ تا حداکثر ۲ هزار واحد مسکونی‌‌مهر در دست ساخت دارند، توافق قطعی بابت زمان تحویل انجام داد و روز دوشنبه گذشته پرونده تعیین زمان تحویل کل مسکن‌مهر پرند با سه پیمانکار بزرگ بسته شد.

    نظرات