ریالی از بانک‌مرکزی به مسکن‌مهر پرداخت نخواهد شد

ریالی از بانک‌مرکزی به مسکن‌مهر پرداخت نخواهد شد

http://www.bananews.ir/معاون اول رئیس‌جمهور صبح دیروز در جلسه شورای اداری استان تهران، گفت: مسکن مهر متاسفانه از طرح‌هایی بود که مشکلات زیادی پدید آورد. هزاران میلیارد تومان از منابع بانک مرکزی به مسکن مهر اختصاص پیدا کرد و با توجه به مشکلات ایجادشده رئیس‌جمهور دستور داده است به هیچ وجه حتی یک ریال نیز از بانک مرکزی برای مسکن مهر پرداخت نشود.
به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری با اشاره به مشکلات تهران، اعلام کرد: آلودگی هوا از موضوعات اصلی است و در این بعد، کمیسیونی متشکل از چند تن از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و شهردار، استاندار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شده تا به بررسی این موضوع و حل آن در تهران و سایر کلان‌شهر‌ها بپردازد.
جهانگیری با تاکید بر اینکه تهران ۱۶ درصد از جمعیت کشور را در خود جا داده است، گفت: موضوع مترو از سیاست‌های اصلی دولت است و تاکنون ۸ میلیارد دلار فاینانس داشته‌ایم و درخصوص مترو هیچ محدودیتی قائل نیستیم.
وی درباره خروج خودروهای فرسوده از تهران گفت: این طرح حدود ۲ سال متوقف بود که هم‌اکنون فعال شده است و تعداد قابل توجهی خودرو فرسوده نیز از ناوگان تردد خارج شده‌اند.
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: به وزارت نفت اجازه داده شده ۱۰۰ میلیارد دلار در بهینه‌سازی انرژی مصرف کند.
جهانگیری تاکید کرد: شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران بسیار حساس است و باید اقدامی شود تا کارخانه‌ها به شهرک‌هایی در خارج از تهران منتقل شوند.

نظرات