عسلویه لرزید

عسلویه لرزید

http://www.bananews.ir/حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: هر چند این زمین لرزه از شدت نسبتا بالایی برخوردار بود ولی خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه دریافت نشده است.
زمین‌لره‌ای به بزرگی ۳٫۶ درجه در مقیاس ریشتر شهر عسلویه استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش بنانیوز ؛ زمین لرزه ای به بزرگی ۳٫۶ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه روز شنبه شهر عسلویه استان بوشهر را لرزاند.

این زمین لرزه در موقعیت ۲۷٫۲۹ درجه عرض جغرافیایی و ۵۲٫۷۴ درجه طول جغرافیایی در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

زمین لرزه مذکور در حد فاصل سه استان جنوبی کشور به وقوع پیوست به گونه‌ای که مرکز زمین لرزه در فاصله ۲۴ کیلومتری شهر عسلویه، فاصله ۳۲ کیلومتری شهر مهر استان فارس و فاصله ۳۳ کیلومتری شهر پارسیان استان هرمزگان به واقع بود.

 

حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: هر چند این زمین لرزه از شدت نسبتا بالایی برخوردار بود ولی خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه دریافت نشده است.

ساعت دو و ۱۲ دقیقه بامداد امروز نیز زمین‌لرزه ای به بزرگی ۳٫۴ درجه در مقیاس ریشتر شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان را لرزاند.

استان بوشهر از استان‌های زلزله‌خیز کشور است که همواره شاهد وقع زمین لرزه‌های متعددی در این استان هستیم و کمتر روزی است که زمین لرزه‌ای رخ ندهد.

اوایل سال جاری نیز زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۶٫۱ درجه در مقیاس ریشتر شهرستان دشتی را لرزانده بود که این زمین‌لرزه تلفات و خسارات بسیار زیادی بر جای گذاشت. همچنین زمین‌لرزه آذرماه امسال در شهرستان دشتستان نیز خسارات و تلفات زیادی را داشت.

    نظرات