وضع محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران از ۲۶ اسفند

وضع محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران از ۲۶ اسفند

http://www.bananews.ir/پلیس راه مازندران اعلام کرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی مازندران، به منظور ارتقای ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روان بودن ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین در محورهای پرترافیک استان اجرا می‌شود.

به گزارش بنانیوز(Bananews.ir)،به نقل از پایگاه خبری پلیس، در طی این مدت عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری استان ممنوع است.

در تمامی محورهای برون شهری که محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی مستثنی خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است، در محور " کرج – چالوس"، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای ۴، ۸، ۱۳، ۱۴ ،۱۵ و ۱۶ فروردین تا ساعت ۳ بامداد روز بعد، از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ اسفند تا ساعت یک بامداد ۵ فروردین و هم‌چنین از ساعت ۶ صبح روز ۷ فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۶ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز، تردد انواع تریلر در این محور کماکان ممنوع است. تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفند تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۵ فروردین، از ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه ۷ فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۹ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روزهای ۴، ۸، ۱۴ و ۱۵ فروردین تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

    نظرات