رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی در گیلان
بازرس ویژه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی در گیلان خبر داد.
به گزارش بنانیوز(Bananews.ir)،منطقه گیلان صادقی، بازرس ویژه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۹ فرودرین در بازدید از واحدهای مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان ضمن اشاره به وضعیت مطلوب اقدامات صورت گرفته از سوی این ستاد، لزوم نظارت و بازرسی عملکرد ستادهای هماهنگی خدمات سفر استانها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: هدف از انجام این بازدیدها، بررسی و ارزیابی عملکرد ستادها و کیفیت تعامل بین دستگاههای عضو و اقدامات مشترک انجام شده بین آنها است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانهروزی دبیر و معاونین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان از نحوه ارائه خدمات این ستاد و تعامل و تشریک مساعی بین دستگاههای عضو ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به سطح بالای رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده این ستاد، جا دارد که از فعالیتها و تلاشهای کلیه پرسنل خدمتگذار این ستاد تجلیل ویژه به عمل آید.
صادقی ضمن تشریح برنامهریزی های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح رفاه مسافران نوروزی از تحقق این مهم ابراز رضایت کرده و با بررسی درصد پیشرفت اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: اجرای طرح مسیر سبز و ساحل پاک که با حضور رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان پیش از نوروز صورت گرفت، به عنوان نقطه عطفی در ایجاد حس تعامل با طبیعت به شمار میرود که میتواند به عنوان نمونهای موفق در سطح کشور مطرح شود.
کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان، وجود این گنجینه عظیم فرهنگی را به عنوان عامل تسریع بخش در پیوند نسلها و آشنایی با فرهنگ خطه گیلان دانسته و افزودند: با توجه به فرهنگ غنی گیلان زمین و مولفه های شاخص این دیار مانند علمای بزرگ دینی ، مفاخر علمی و ادبی ، هنرهای سنتی و صنایع دستی، غذاها و سوغات محلی لزوم توجه هرچه بهتر به این مراکز فرهنگی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
نظرات