تخلف تعاونی خاص کارکنان وزارت راه برای ساخت خانه در پردیس

تخلف تعاونی خاص کارکنان وزارت راه برای ساخت خانه در پردیس

http://www.bananews.ir/نماینده اعضای شرکت تعاونی خاص کارکنان وزارت راه گفت: اعضای هیات مدیره این شرکت علیرغم انعقاد قرارداد با اعضای تعاونی برای ساخت واحدهای مسکونی در شهر جدید پردیس و دریافت مبالغ، نه تنها طی ۱۲ سال پیش این واحدها را نساخته و تحویل نداده‌اند بلکه اقدام به فروش زمین این پروژه کرده‌اند.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irپیمان کتاب‌اللهی گفت: در سال ۸۱ بر اساس فراخوان شرکت تعاونی خاص کارکنان وزارت راه و ترابری مبنی بر اقدام به احداث واحدهای آپارتمانی در شهر جدید پردیس، تعدادی از کارکنان شرکت راه‌آهن، سازمان هواپیمایی و دیگر سازمان‌های تابعه با امید به خانه‌دار شدن نسبت به ثبت‌نام و عضویت در این تعاونی اقدام و مبالغ درخواستی اولیه را برای انعقاد قرارداد واریز کردند.

وی افزود: پس از گذشت چند سال مسئولان این تعاونی مجددا نسبت به جایگزینی قرارداد دیگری و دریافت قرارداد قبلی اقدام کردند که زمان تحویل واحد ساخته شده ۳۰ ماه پس از انعقاد قرارداد جدید بود.

به گفته کتاب‌الهی این تعاونی به تعهدات خود در زمینه تحویل به موقع پروژه پایبند نبوده و همین امر همه اعضا را با مشکل مواجه کرده که پس از پیگیری‌های مداوم و بعد از گذشت ۱۲ سال مطلع شدیم که مدیران سابق تعاونی تخلف کرده‌اند که به توصیه معاون اسبق وزارت راه (آقای پاک‌نهاد) به مراجع قانونی شکایت شد.

وی افزود: طرح دعوی به گونه‌ای مطرح شد که نتیجه‌ای حاصل نشد و مجددا با توجه به روی کار آمدن رییس هیات مدیره جدید و اعضای آن بار دیگر نظاره‌گر سوء مدیریت و دید منفعتی هیات مدیره هستیم.

نماینده اعضای شرکت تعاونی خاص کارکنان وزارت راه اظهار کرد: در شرایط حاضر مدیران و اعضای هیات مدیره این تعاونی نیز پاسخگو نیستند و با امروز و فردا کردن، اعضای تعاونی را سردرگم کرده‌اند و اخیرا نیز در حال فروش زمین‌ها هستند که مستندات آن نیز وجود دارد و همین موضوع موجب نارضایتی و نگرانی بیشتر اعضا شده که البته به مراجع قضائی نیز مراجعه و شکایت شده است.

کتاب‌الهی ادامه داد: مدیر عامل وقت در پاسخ به شکایات صورت گرفته به نماینده اعضا اعلام کرد که « کاری پیش نمی‌برید چون سند پروژه به نام تعاونی نیست و هر کاری می‌خواهید انجام دهید».

وی به نمایندگی از سوی اعضای این تعاونی از مسئولان و وزیر راه درخواست کرد در این زمینه همکاری کنند و دستور دهند نسبت به صدور مجوز تجمع به دلیل بی‌صلاحیتی رییس هیات مدیره و اعضای آن جهت احقاق حقوق کارمندی که در شرایط حاضر اقتصادی وضعیت سختی را متحمل هستند اقدامات لازم انجام شود.

 

ایسنا

    نظرات