تحویل ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس

تحویل ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل ۵۰۰۰ واحد مسکونی مهر در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس تا پایان اردیبهشت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،محسن نریمان - مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید - گفت: با وجودی که واحدهای مسکونی مهر شهر جدید پردیس را با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد تحویل گرفتیم اکنون میانگین پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در این شهر به ۵۰ درصد رسیده است.

وی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی برخی واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به ۸۰ درصد هم می‌رسد، اظهار کرد: بنا داریم تا پایان اردیبهشت یک مرکز محله با ۵۰۰۰ واحد مسکونی را در فاز ۱۱ این شهر جدید افتتاح کنیم.

 

نریمان با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر و عمل به تعهد ایجاد شده در قبال مردم است، تصریح کرد: درحالی که میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید کشور از ۷۲ درصد گذشته، کار ساخت این واحدها در برخی شهرهای جدید رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: روند تحویل واحدهای مسکونی مهر در سال ۹۳ ادامه دارد تاجایی که ۹۰ درصد واحدهای واقع در شهرهای جدید تا پایان امسال تحویل متقاضیان ثبت نام کرده خواهد شد.

نریمان پیش‌بینی کرد: باقیمانده واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید نیز در شش ماهه اول سال ۹۴ به بهره‌ برداری برسد.

 

ایسنا

    نظرات