تعادل عرضه و تقاضا در بازار "مسکن "موجب کاهش قیمت‌ها خواهد شد

تعادل عرضه و تقاضا در بازار "مسکن "موجب کاهش قیمت‌ها خواهد شد

http://www.bananews.ir/نماینده کمیسیون عمران گفت: نیاز به مسکن در کشور ما به عنوان یک نیاز اساسی مطرح شده و با تعادل بازار عرضه و تقاضا می‌توان شرایط بهتری را برای حل این معضل در پیش گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران اظهار کرد، اگر ما تعداد مسکن‌ها را افزایش دهیم تا حد بسیار زیادی می‌توانیم از افزایش قیمت اجاره‌ها جلوگیری نماییم؛ دولت جدید سیاست‌های مخصوص به خود را دنبال می‌کند و باید به درستی این سیاست‌ها را عملی نماید و مردم را از این بلاتکلیفی در بازارهای مسکن رها کند.

عضو کمیسیون در خصوص تعادل قیمت مسکن در بازار گفت: افزایش قیمت مسکن هر چهار تا ۵ سال یک بار رخ خواهد داد در حالی که سال ۹۱ با ۱۸ درصد رشد قیمت مسکن روبه‌رو بودیم در سال ۹۲ تلاش‌هایی صورت گرفت که این رشد قیمت به ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یابد؛ در خوش‌بینانه‌ترین حالت با افزایش قیمت مسکن روبه‌رو نخواهیم بود.

لاهوتی در ادامه تصریح کرد: طی ۲۰ روز تا یک ماه آینده جلسات نهایی بر روی قیمت‌های پیشنهادی مسکن اجرا خواهد شد و نتایج نهایی به مردم اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود: عرضه برگه تسهیلات مسکن می‌تواند شرایط مساوی را برای سطوح مختلف در جامعه ایجاد کند و جلوی بسیاری از این دلال‌بازی‌ها را خواهد گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

    نظرات