جلسه آخوندی با بانک مرکزی درباره وام مسکن/ اوراق مسکن افزایش می‌یابد

جلسه آخوندی با بانک مرکزی درباره وام مسکن/ اوراق مسکن افزایش می‌یابد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جلسه با بانک مرکزی برای حل مشکل وام دهی بافت فرسوده گفت: به دنبال افزایش عرضه اوراق تسهیلات بخش مسکن هستیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،عباس آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درخواست برای افزایش تسهیلات بافت فرسوده داده ایم و هنوز مصوب نشده است ضمن آنکه در خصوص مشکلات بانکها برای اختصاص تسهیلات به بافت فرسوده جلسه ای در این هفته با بانک مرکزی خواهیم داشت.

وی افزود: در این جلسه مشکلات اختصاص وامهای بافتهای فرسوده به مردم را بررسی می کنیم.

وی در خصوص تمهیدات دولت در بخش اجاره بها گفت: عرضه در بازار مناسب نیست و نیازی به کنترل دولت نیست.

وی زیر راه و شهرسازی در باره متنوع سازی نرخ بلیط هواپیما گفت: هنوز این مصوبه در مرحله بررسی قرار دارد و به شرکتها ابلاغ نشده است که بر اساس آن نرخ بلیط هواپیما بر اساس شرایط زمانی و تقاضا مشخص می شود.

آخوندی درباره مشکلات تعاونی های مسکن مهر گفت: از دیدگاه ما تعاونی های مسکن مهر بخش خصوصی هستند و توسط اعضا انتخاب شده اند بنابر این تخلفات آنها را یا باید خودشان رسیدگی کنند یا اینکه وزارت تعاون آن را بر طرف کند.

وی درباره خرید و فروش مسکن مهر اظهار: داشت یک مرحله از این مصوبه ابلاغ شده است که مرحله بعدی آزاد سازی خرید و فروش است اما اکنون نمی توان زمان خاصی برای آن اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش نرخ اوراق مسکن گفت: باید میزان عرضه را افزایش دهیم زیرا هر نوع مداخله دولت وضعیت آن را بدتر می کند بنابراین من به دنبال افزایش عرضه هستم.

 

مهر

    نظرات