آخرین وضعیت ورود قطعه هواپیما به ایران/ فقط دوماه دیگر فرصت داریم

آخرین وضعیت ورود قطعه هواپیما به ایران/ فقط دوماه دیگر فرصت داریم

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت ورود قطعه هواپیما به ایران، گفت: ۶ ماه زمان خوبی برای اینکار نیست اما ما سعی کردیم که به خوبی از این زمان استفاده کنیم.

فرهاد پرورش در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت ورود قطعات هواپیما به ایران گفت: این موضوعات زمان بر است و نمی توان امروز سفارش داد و فردا تحویل گرفت، ضمن آنکه تاکنون هم مشکلاتی در بین بوده است.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه باید تسهیلاتی هم برای انتقال پول وجود داشته باشد، بیان کرد: البته تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: هر شرکتی به نسبت نیاز و توانمندی که داشته، در این خصوص کار کرده و باید اجاره داد به نتیجه مطلوب برسد، ضمن آنکه دوماه تا تاریخ ۲۹ تیر یا ۲۰ جولای فرصت داریم.

پرورش با اشاره به اینکه امیدواریم بتوان از این فرصت استفاده کرد، افزود: ورود این قطعات به بخشی از هواپیماهای زمین گیر هما کمک می‌کند اما چون زمان ما برای درخواست قطعه کافی نبوده، باید منتظر ماند تا کارها براساس برنامه ریزی پیش برود.

مدیرعامل هما با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی از این فرصت به خوبی استفاده کردند، اظهار داشت: ۶ ماه زمان خوبی برای این کار نیست اما ما سعی کردیم که به خوبی استفاده کنیم.

 

مهر

    نظرات