افزایش قیمت بلیت قطار مسافری تا آغاز سفرهای تابستانی

افزایش قیمت بلیت قطار مسافری تا آغاز سفرهای تابستانی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از افزایش قیمت بلیت قطار تا قبل از سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: امسال ۲۵ واگن مسافری به رجا افزوده می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،حسن موسوی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن مسافری با سرعت ۱۶۰ کیلومتر با واگن پارس اظهار داشت: این واگن ها تا یک سال و نیم آینده ساخته شده و به ناوگان مسافری ما افزوده می شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم ۲۵ واگن امسال تحویل بگیریم، گفت: ارزش این قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است و امیدواریم تا سه سال آینده یک هزار واگن مسافری به ناوگان ما اضافه شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اینکه قبل از سفرهای تابستانی افزایش قیمت در رجا خواهیم داشت، گفت: افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی هزینه دستمزد و خریدهای خارجی ما باعث شده که به دنبال افزایش قیمت ناچیز در حمل و نقل مسافری باشیم.

موسوی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شرکت راه آهن محدودیت زیادی را در قیمت ها نداریم اما امیدواریم که با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، صنعت ریلی به دلیل مصرف سوخت کمتر استقبال بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به واردات واگن دست دوم اظهار داشت: متوسط عمر واگن در کشور ما ۳۱ سال است بنابراین هر واگنی کمتر از این سن وارد شود به نفع مسافران است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: تلاش داریم که واگن های نو بخریم اما به دنبال این هم هستیم تا واگن های دست دوم مناسبی را خریداری کنیم.

 

مهر

    نظرات