افزایش ۵۷ درصدی معاملات مسکن

افزایش ۵۷ درصدی معاملات مسکن

http://www.bananews.ir/اردیبهشت امسال میزان معاملات مسکن نسبت به فروردین بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته که نشان‌گر بازگشت رونق به این بخش است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،میزان قراردادهای منعقد شده در بخش مسکن در اردیبهشت امسال نشان دهنده این است که رونق به این بازار بازگشته است؛ به طوری که این رقم نسبت به فروردین بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته است.

کل قراردادهای منعقد شده در اردیبهشت امسال بیش از ۲۲۸ هزار مورد بوده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته حدود هشت درصد افزایش داشته است.

همچنین طی دو ماهه امسال بیش از ۳۲۵ هزار معامله در بخش مسکن انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک ۲۸ هزار مورد معادل ۸٫۵ درصد افزایش یافته است.

طبق پیش‌بینی کارشناسان روند بازار از ماه‌های پایانی سال گذشته رو به رونق پیش رفت؛ به طوری که با شروع سال جدید این روند سرعت بیشتری به خود گرفت و طبق آمار اعلام شده از سوی کمیسیون تخصصی مشاوران املاک میزان قراردادهای منعقد شده در اردیبهشت امسال ۲۲۸ هزار و ۲۱ مورد اعلام شده است.

در راستای نظرات دست‌اندرکاران بازار همچنان رونق و ثبات قیمت‌ها حداقل تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و در خرداد و تیر ماه نیز روند رونق به اوج خود می‌رسد.

البته به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران این بازگشت رونق، همراه با گرانی نبوده و قیمت‌ها واقعی هستند لذا خریداران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای وارد بازار شوند و از روند بازار نهایت استفاده را داشته باشد.

 

ایسنا

    نظرات