شهروندان تهرانی از ظهر به بعد آماده "وزش باد شدید" همراه با "گرد و خاک" باشند

شهروندان تهرانی از ظهر به بعد آماده "وزش باد شدید" همراه با "گرد و خاک" باشند

http://www.bananews.ir/گودرزی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود اما شدت آن از دیروز کمتر است و سرعت آن در لحظه کم و زیاد خواهد شد، همچنین در ادامه وقت امروز رگبار و رعدوبرق هم در تهران رخ خواهد داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: از ظهر امروز وزش باد شدید در تهران آغاز خواهد شد و تا شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود اما شدت آن از دیروز کمتر است و سرعت آن در لحظه کم و زیاد خواهد شد همچنین در ادامه وقت امروز رگبار و رعد و برق هم در تهران رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: به افراد ساکن در تهران توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حتلامکان از خروج از منازل خود در ساعات وزش باد خودداری کنند.

وی اظهار داشت: این وضعیت فردا نیز به وقوع خواهد پیوست و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، کمی ابری، دربعدازظهر افزایش ابر، درپاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق و از ظهر به بعد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و فردا و روز پنجشنبه، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات