اختصاص ۳۱۳ میلیارد تومان برای احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی

اختصاص ۳۱۳ میلیارد تومان برای احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۳۱۳ میلیارد تومان به پروژه‌های ساختمان‌ها، تاسیسات دولتی و عمومی اعم از مصلی تهران تا ساخت زندان و بیمارستان‌ در استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،محمد جعفر علیزاده - مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی - با بیان این‌که تمام پروژه‌های این بخش در زمینه ساختمان و تاسیسات دولتی و عمومی است، اظهار کرد: در کل کشور مجموعا حدود ۲۰۰ پروژه ساختمانی داریم که در کل استان‌های کشور در زمینه‌های مختلف در حال ساخت هستند.

وی افزود: ۱۳۸ پروژه مربوط به بیمارستان‌ها و بقیه در زمینه اماکن ورزشی، اماکن تامینی و تقویتی مانند بیمارستان‌هاست و بقیه مربوط به ساختمان‌های ادارات کل و طرح توسعه حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی با اشاره به میزان تخصیص بودجه به این بخش گفت:‌ امسال با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، تعداد ۲۸ پروژه بیمارستانی با حدود ۲۴۶۰ تخت در استان‌های مختلف تکمیل و افتتاح خواهد شد.

علیزاده خاطر نشان کرد: امسال برای کل این بخش‌ها ۳۱۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که پروژه‌ها از قلب مصلی تهران آغاز و در تمام استان‌های کشور حتی در زمینه ساخت زندان و بیمارستان‌ها ادامه دارد.

وی افزود: امسال ۲۸ پروژه که عدد قابل توجهی هم است در اولویت گذاشته‌ایم که شامل بیمارستان‌هایی با ۲۴۶۰ تخت خواب که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر این پروژه‌ها ندامتگاه مرکزی تهران که زندانی با ظرفیت ۲۰۰ نفراست جزو اقدامات ما در سال جاری خواهد بود.

 

ایسنا

    نظرات