بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد "مسکن مهر" تا یک ماه آینده

بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد "مسکن مهر" تا یک ماه آینده

http://www.bananews.ir/مهر‌آبادی گفت: تا ۱ ماه آینده ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت تعداد زیادی از واحدها به اتمام رسیده و در انتظار تأمین خدمات زیربنایی هستند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی انجام شده است گفت: با اجرایی شدن این دستورالعمل میزان کلاهبرداری‌هایی که در این دوره صورت گرفته است کاهش می‌یابد.

وی در ادامه افزود: آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و این امر باعث می‌شود فروش اقساطی در پروژه‌های مسکن مهر کاهش یابد.

مهر‌آبادی در ادامه اظهار داشت: در زمانی که خرید و فروش مسکن مهر آزاد نشده بود متقاضیانی که به یک سرپناهی رسیده بودند با قیمت ارزان‌‌تر واحد خود را به دلالان می‌فروختند اما با اجرایی شدن این عمل بازار دلالان در مسکن مهر برچیده شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه توضیح داد: ساخت تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر به اتمام رسیده است اما متأسفانه خدمات زیربنایی این واحدها هنوز تمام نشده و امکان بهره‌برداری از این واحدها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام ماه رمضان ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات