"لیزینگ مسکن" راهگشای تمامی مشکلات مسکن نیست/اخذ مجوز فعالیت لیزینگ مسکن در آینده

"لیزینگ مسکن" راهگشای تمامی مشکلات مسکن نیست/اخذ مجوز فعالیت لیزینگ مسکن در آینده

http://www.bananews.ir/معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه لیزینگ مسکن نمی‌تواند تمامی مشکلات این بخش را حل کند، گفت: با این طرح می‌تواند سرمایه‌گذاری بیشتری را در حوزه ساخت و ساز وارد کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه لیزینگ مسکن شرکت‌های سرمایه‌گذاری نوپا در زمینه‌های محدود هستند که بانک مرکزی اجازه فعالیت به آنها داده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد فعالیت این شرکت‌ها را در حوزه مسکن داده و در همین زمینه مجوز دریافت می‌کند.

مظاهریان با اشاره به اینکه لیزینگ مسکن سرمایه بیشتری را وارد بازار ساخت و ساز می‌کند، گفت: این طرح می‌تواند بخشی از نیاز بازار مسکن را تأمین کند.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه لیزینگ مسکن نمی‌تواند تمامی مشکلات این بخش را حل کند، گفت: با این طرح می‌توان سرمایه‌گذاری بیشتری را در حوزه ساخت و ساز وارد کرد.

وی در ادامه به طرح مسکن اجتماعی اشاره کرد و گفت: این طرح تا ۲ ماه آینده رونمایی می‌شود.

مظاهریان در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی این طرح در اختیار مجلس گذاشته شده و از اظهارنظرها و کارشناسی‌های نمایندگان مجلس برای پیشرفت این طرح استفاده می‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات