فقط وزارت راه و شهرسازی متولی مسکن نیست

فقط وزارت راه و شهرسازی متولی مسکن نیست

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تنها متولی تامین مسکن نیست، بر لزوم بکارگیری حداکثری ظرفیت سایر دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسید محمد پژمان - مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن - در بازدید از سایت مسکن مهر منظریه شهرکرد، نقش سازمان ملی زمین و مسکن در طرح‌ها را یک تکلیف فرا بخشی دانست و گفت: بر اساس کارهای کارشناسی منافع حال و آینده مردم باید در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری حداکثری ظرفیت دستگاه‌ها افزود: راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر مسئولیت تامین زمین و اعطای تسهیلات را داشت که این مهم به خوبی اجرایی شده و امروز تلاش بر آن است که اتمام این پروژه با همت مردم و مسئولان به سرانجام برسد.

پژمان اظهارکرد: باید همه تلاش کنند تا زیرساخت‎های مسکن مهر، توسعه فضای سبز، احداث مدرسه، مسجد و فضاهای بهداشتی، درمانی و خدماتی اتفاق بیفتد و شاهد جریان یافتن زندگی در این مجموعه‎ها باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این تصور که فقط راه و شهرسازی متولی مسکن است قابل قبول نیست و تامین مسکن بر عهده تمامی دستگاه های مسئول و تصمیم گیر در این حوزه است.

 

ایسنا

    نظرات