نفت و نیرو باعث تعویق در تحویل بیش از ۱۳ هزار مسکن مهر پرند

نفت و نیرو باعث تعویق در تحویل بیش از ۱۳ هزار مسکن مهر پرند

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر آماده در شهر جدید پرند فقط منتظر نصب انشعابات آب و برق هستند، گفت: وزارتخانه‌های نفت و نیرو در این زمینه کم‌کاری‌هایی کرده‌اند که باعث عقب افتادن زمان تحویل واحدهای مسکن مهر پرند شده‌اند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم‌زهی با بیان اینکه برخی از پروژه‌هایی که هنوز افتتاح نشده‌اند معطل پرداخت سهم متقاضیان هستند، تصریح کرد: یکی از دو بخش تامین کننده در این زمینه منابع ساخت هستند که معطل آورده متقاضیان شده‌اند و از طرفی وزارتخانه‌های نفت و نیرو در این زمینه کم‌کاری‌هایی کرده‌اند که باعث عقب افتادن زمان تحویل واحدهای مسکن مهر پرند هستند.

وی تاکید کرد: ما واحدها را راهبری می‌کنیم و برای تامین خدمات زیربنایی، وزارت نیرو و وزارت نفت خودشان باید پاسخگو باشند.

هاشم‌زهی گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر آماده در شهر جدید پرند که منتظر نصب انشعابات آب و برق هستند قرار است تا پایان شهریور آماده تحویل شوند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار کرد: از کل میزان تسهیلات بانکی برای ۹۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید پرند، تسهیلات بانکی حدود یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان جذب پروژه‌ها شده است.

وی گفت: طبق تفاهم‌نامه امضا شده با جامعه پزشکان قرار است بیمارستان فوق تخصصی در شهر جدید پرند با رویکرد توریست‌درمانی ساخته شود که پس از ساخت آن ساکنان این شهر جدید دیگر احتیاجی به مراجعه به کلان‌شهر تهران ندارند.

هاشم‌زهی افزود: اولین روزی که همایش سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید افتتاح شد، به منظور بی‌نیاز کردن مردم پرند از مراکز درمانی و مراجعه به کلان شهر تهران اولین تفاهم‌نامه با جامعه پزشکان استان تهران منعقد شد.

به گفته وی بیمارستان فوق تخصصی که در شهر جدید پرند مردم را بی‌نیاز می‌کند در محل دهکده سلامت و با رویکرد توریست‌ درمانی مطرح و تفاهم‌نامه‌اش امضا شده تا ساخته شود.

 

ایسنا

    نظرات