تاکید رییس مجلس بر لزوم برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های حوزه مسکن

تاکید رییس مجلس بر لزوم برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های حوزه مسکن

http://www.bananews.ir/رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم برنامه ریزی دولت و سیستم بانکی برای رفع چالش‌های حوزه مسکن تأکید کرد و گفت: توجه به مسکن اجتماعی راه حل این معضل در کشور است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعلی لاریجانی روز جمعه در مراسم افتتاح دفتر شرکت تعاونی مسکن جامعه ورزش قم و مجتمع مسکونی ۲۰۱ واحدی نشاط یک، در میدان ولیعصر(عج) واقع در شهرک قائم قم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توجه موضوع مسکن افزود: دولت و سیستم بانکی باید کمک کنند تا مردم آسیب نبینند.

وی در ادامه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر موضوع خواهد بود تا شاهد شکوفایی مسکن در کشور و رفع مشکلات مردم در این حوزه باشیم.

رییس مجلس اظهار داشت: موضوع مسکن همیشه یکی از معضلات اصلی کشور ما بوده است به گونه ای که به اندازه تعداد خانوارها مسکن تهیه نشده بود و در این عرصه زمین خیلی مهم بود که در بورس قرار گرفته و این بورس بازی قیمت ها را بالا برده بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهر مقدس قم نیز در بحث مسکن فعالیت های خوبی انجام شده و امید است مشکل برخی تعاونی های مسکن مهر توسط مدیران برطرف شود تا شاهد شکوفایی مسکن در این شهر باشیم.

لاریجانی ادامه داد: در این رابطه در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته شده که موضوع خرید و فروش زمین از بورس بازی خارج شود از این رو موضوع ایجاد مسکن های اجتماعی مطرح شد به این جهت مجلس این نوع فکر را ترویج داد تا با کمک گرفتن از بانک ها افراد صاحب خانه شوند.

 

ایسنا

    نظرات