اتمام مسکن مهر اولویت وزارت راه و شهرسازی است

اتمام مسکن مهر اولویت وزارت راه و شهرسازی است

http://www.bananews.ir/معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی متعهد شده است ساخت تمامی مسکن‌های مهر را در اقصی‌نقاط کشور به پایان رسانده و به متقاضیان واجدشرایط تحویل دهد.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علیرضا محفوظی در بازدید از از پروژه های مسکن مهر شهرستانهای ملکان و شبستر اظهار کرد: طرح مسکن مهر به منظور خانه دار شدن قشر طبقه ضعیف فاقد مسکن به عنوان سیاست دولت قبلی در نقاط مختلف آغاز شد و این دولت نیز آن را پیگیری می کند.

در ادامه این بازدید مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: تا بحال حدود ۴۹۳۳ واحد مسکن مهر در شهرستان های فوق به بهره برداری رسیده است که از مجموع این واحدها یکهزار و ۳۸۲ واحد به صورت مشارکت سه جانبه وسه هزار و ۵۵۱ واحد به صورت سهم خود مالکی ساخته شده است.

قربان محمدی با اشاره به موانع و مشکلات مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت تشریح کرد: در این مسکن ها در زمینه خدمات زیرساختی از جمله گاز، برق آب و فاضلاب مشکلات عدیده ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: علیرغم برگزاری چندین جلسه فوق العاده با انبوه سازان استان وشهرستان انتظار بهتری از پیشرفت پروژه ها را داشتیم که تاکنون این امر آنچنان محقق نشده است.

 

ایسنا

    نظرات