ساختمان‌ها نماد مدیریت، اقتصاد، هنر و رفاه هر کشور

ساختمان‌ها نماد مدیریت، اقتصاد، هنر و رفاه هر کشور

http://www.bananews.ir/رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: ساختمان‌ها نماد تمدن هر کشور هستند و باید نشان دهنده سطح مدیریت، اقتصاد، هنر، رفاه و بهداشت ملت‌ها باشد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسید مهدی هاشمی در حاشیه همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، اظهار کرد: تلاش دست‌اندرکاران بخش ساخت‌وساز در کشور باید در جهت افزایش ایمنی و عمر مفید ساختمان ها باشد زیرا بیشتر از یک سوم سرمایه کشور در این حوزه گردش دارد.

وی افزود: برگزاری اینگونه همایش‌ها در معرفی فناوری‌های روز ساختمانی و گسترش استفاده از آن‌ها بسیار موثر است و باید برای برگزاری آن‌ها در سطح بین‌المللی تلاش کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تعداد همایش‌های حوزه صنعتی‌سازی ساختمان در کشور را بسیار کم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به قدمت تمدن ایران و پیشینه درخشان کشور در معماری، شایسته است تا اینگونه همایش‌ها گسترده‌تر، تخصصی‌تر و با حضور کشورهای صاحب سبک در این زمینه برگزار شود.

هاشمی، جایگاه صنعت ساختمان در اقتصاد دنیا را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان دستگاه‌های مرتبط باید با ایجاد هماهنگی بیشتر، از اقدامات موازی در این حوزه پرهیز کنند تا این صنعت روند رو به رشد خود را پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه سومین همایش فناوری نوین صنعت ساختمان بهتر از سال‌های گذشته برگزار شده است، خواستار حرکت هماهنگ سایر استان‌ها در کنار خراسان رضوی در این زمینه شد.

 

ایسنا

    نظرات