تحویل ۵۱هزار واحد مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال

تحویل ۵۱هزار واحد مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال

http://www.bananews.ir/توکلی گفت: ۵۱ هزار واحد مسکن مهر به سرعت در حال آماده سازی است که بخشی ازاین واحدها تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد رضا توکلی با بیان اینکه ۵۱ هزار واحد مسکن مهر به سرعت در حال آماده سازی است گفت: بخشی ازاین واحدها تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: جمعیت این شهر در حال حاضر ۴۰ هزار نفر است که پیش بینی می‌شود تا سال آینده به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد، در ادامه اظهار داشت: شرکت مترو شهر جدید هشتگرد با دقت و سرعت در حال راه‌اندازی است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

توکلی در ادامه تصریح کرد: وجود شرایط آب و هوایی مناسب،‌قرار گیری در مسیر ارتباطی ۹ استان کشور،‌فاصله بهینه شهر جدید تهران و کلان‌شهرهای اطراف از جمله مهمترین پتانسیل ‌های این شهر به شمار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: احداث قطار برقی کرج- هشتگرد و وجود زمینهای مناسب و غیر کشاورزی با مالکیت عمومی و شهرک گلخانه ای شهر جدید هشتگرد به عنوان کانون فعالیت پاک شهری از دیگر مزایای این شهر به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت عمران هشتگرد در ادامه خاطر نشان کرد: فعالیت بیش از ۸۰ واحد صنعتی درقالب شهر صنعتی هشتگرد این شهر را به عنوان قطب اشتغال زایی محسوب کرده است.

 

 باشگاه خبرنگاران

    نظرات