دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی بتن برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی بتن برگزار می‌شود

http://www.bananews.irدوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی و پنجمین دوره مسابقات اعضاء حقوقی انجمن بتن ایران، سوم مهر ماه سال جاری در آستانه روز بتن در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز ؛ موسی کلهری، دبیر مسابقات انجمن بتن ایران با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی بیشتر دانشجویان و دست‌اندرکاران صنعت بتن با این مصالح پرمصرف و با اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: مسابقات دانشجویی و حقوقی انجمن بتن ایران بی‌شک اثرات مثبت و مطلوبی در ارتقای کیفی بتن‌های ساخته شده و اجرا شده در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور داشته است. در این میان انجمن بتن، نقش خود را در جهت برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه به خوبی ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: مسابقات ملی روز بتن در حال حاضر به مرحله بلوغ و شکوفایی خود رسیده چرا که نفرات برتر این مسابقات در سنوات گذشته، امروز متخصصان و صاحب نظران عرصه صنعت ساخت و ساز کشور هستند؛ اما باید اذعان داشت که تا رسیدن به سطح ایده‌آل فاصله‌هایی وجود دارد که این فاصله‌ها عمدتا مربوط به اجرای ضعیف و عدم استفاده از نیروهای متخصص در اجرای ابنیه بتنی است.

کلهری خاطرنشان کرد: انجمن بتن ایران برای بهبود این مقوله نیز در نظر دارد تا در سالهای آینده مسابقات جدیدی را طراحی و تدوین کند. امسال مسابقات ملی روز بتن در چهار رشته بتن سبک پرمقاومت، تیر سبک خمشی، سازه محافظ تخم مرغ و پایان‌نامه برتر دانشجویی در سطح کارشناسی ارشد و دو رشته بتن خود تراکم اقتصادی و بتن غلتکی اقتصادی ویژه اعضاء حقوقی انجمن بتن ایران در سوم مهر ماه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر شرکت کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

    نظرات