تحویل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر معطل وزارت نیرو

تحویل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر معطل وزارت نیرو

http://www.bananews.ir/رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر معطل خدمات زیربنایی و روبنایی است که این وظیفه بر عهده وزارت نیرو است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،علیرضا تابش در نشست خبری که امروز برگزار شد درباره وضعیت تعاونی‌های مسکن و تخلفات صورت گرفته در آن‌ها اظهار کرد: تکمیل بودن خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با مشکلاتی مواجه است که به طور کلی از تعداد کل این واحدها ۳۰ هزار واحد برای تکمیل خدمات زیر بنایی و روبنایی دچار مشکل هستند.

تابش افزود: امیدواریم وزارت نیرو و نفت با جلساتی که با وزارت راه و شهرسازی داشته است، بتواند هر چه سریع‌تر خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها را تکمیل کند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با بیان این‌که این واحدها آماده تحویل هستند، تصریح کرد: فقط منتظر اقدامات وزارت نیرو و نفت هستیم تا بتوانیم این واحدها را تحویل دهیم.

وی گفت:‌ در تعاونی‌ها تعدادی از افراد گرفتاری‌هایی دارند که در مجموع در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این تعداد حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ واحد است.

تابش افزود: با جلساتی که برگزار شده امیدواریم از میزان مشکلات کاسته شود، اما متاسفانه تعاونی‌هایی بودند که پول مردم در آن‌ها سوخت شده است.

 

ایسنا

نظرات