راه‌اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید پردیس

راه‌اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید پردیس

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از راه‌اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید پردیس برای ساماندهی معاملات و جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسن ولی‌پور اظهار داشت: خریدار و فروشنده می توانند در صورت قصد معامله به این شرکت مراجعه کنند تا فرایند قانونی خرید و فروش طبق ضوابط انجام گیرد.

ولی‌پور گفت: امکان خرید و فروش برای همه واحد با هر میزان پیشرفت فراهم است.

 

وی افزود: البته ما خرید و فروش مسکن نداریم و شرکت عمران خریدار مسکن مهر و فروشنده مسکن مهر نیست و فقط نام متقاضیان را متناسب با شرایط دو طرف معامله تغییر می دهیم.

ولی پور در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: باید خریدار و فروشنده مسکن مهر به شرکت عمران مراجعه و در این سامانه برای تغییر نام خریدار و فروشنده اقدام کنند و چون احتمال دارد در برخی از بنگاه‌های مسکن برای خریداران یا فروشندگان مسکن مهر مشکلاتی پیش اید، در این سامانه تلاش می شود متقاضیان جدید جایگزین متقاضیان قدیمی شوند و هیچ گونه کلاهبرداری یا معامله تکراری صورت نگیرد.

شهر پردیس ۱۳۸۷ کیلومترمربع مساحت و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ولی پور پیش از این هم گفته است همه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس مشروط به تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی تا پایان سال آینده به پیش‌خریداران تحویل داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزوده است: ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس که در شمال شرقی تهران قرار دارد از سال ۸۲ آغاز شده است و ساخت ۸۰ هزار واحد دیگر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر نیز از سال۹۱ آغاز شد که همه این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و واگذار می شود.

۸۳ هزار واحد مسکن مهر در هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته ولی‌پور واگذاری واحدهای مسکن مهر فاز‌های ۸ و ۱۱ این شهر از امسال باید آغاز شود و تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد.

حسن ولی پورنیز تصریح کرد: در طرح مصوب پردیس تمام استانداردها و کاربری ها مشخص شده است و بیش از ۷۰ مدرسه در این شهر جدید درحال ساخت است.

وی افزود: واحدهای تجاری؛ زمین های مسکونی خارج از مسکن مهر؛ مصلی؛ پمپ بنزین ... در برنامه ها است و دغدغه هایی داریم که علاج آن زمان است و براساس اولویت بندی تامین نیازهای اصلی را زودتر آغاز کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات