پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد

پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد

http://www.bananews.ir/مدیر فرودگاه مهرآباد گفت: طی دو ماه گذشته با هماهنگی که با ایرلاینها انجام گرفت پروازهای بین ساعت ۲۴ شب تا ۵ صبح به ساعت های خارج از این محدوده زمانی انتقال یافت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irرستمی مدیرفرودگاه مهرآباد گفت:طی دو ماه گذشته با هماهنگی که با ایرلاینها انجام گرفت پروازهای بین ساعت ۲۴ شب تا ۵ صبح به ساعت های خارج از این محدوده زمانی انتقال یافت ودر حال حاضر در فرودگاه مهراباد از ساعت ۲۴ شب تا ۵صبح هیچ پرواز خروجی وهمچنین از ساعت ۰۰:۳۰ الی ۵ صبح هیچ پرواز ورودی در مهرآباد انجام نمی گیرد .

 

وی افزود : فرودگاه در مدت تعطیلی پروازها شبانه تعطیل نمی باشد و به روند فعالیت های عملیاتی به پروازهای VIP،آمبولانس پروازهای امداد و نجات ، پروازهای آتش نشانی و حامل مواد داروئی ، پروازهای برنامه ای تأخیری و پروازهایی که اضطراراً در مهراباد نشست و برخاست دارند خدمات ارائه می نماید.

وی گفت : با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از مورخ ۲۱/۹/۹۳ محدودیت پذیرش پروازهای برنامه ایی در طول ساعات مذکور (از ساعت ۲۴ شب تا ۵صبح ) بطور کامل اجرائی می گردد.

رستمی تصریح کرد: اجرای طرح تعطیلی شبانه به منظور به حداقل رساندن تبعات و مشکلات شبانه پروازها می باشد که این طرح تقریباً در ۲۴۱ فرودگاه داخلی و۱۶۱ فرودگاه بین المللی در تمام دنیا اجرا می شود و در مهرآباد نیز به عنوان اولین فرودگاه در کشور این طرح در حال اجرا شدن می باشد .

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات