وضعیت پروژه‌های مسکن مهر راضی‌کننده نیست/ ۲۰۰۰ واحد بدون آسانسور

وضعیت پروژه‌های مسکن مهر راضی‌کننده نیست/ ۲۰۰۰ واحد بدون آسانسور

http://www.bananews.ir/هوشنگ بازوند از روند اجرای برخی پروژه های مسکن مهر در این استان انتقاد کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irهوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن استان لرستان با انتقاد از وضعیت برخی پروژه های مسکن مهر لرستان اظهار داشت: روند اجرای این پروژه ها در استان راضی کننده نیست و این در حالی است که پرونده مسکن مهر در اکثر استانهای کشور بسته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های مسکن مهر در استان لرستان عنوان کرد: تا کی باید روند پروژه های مسکن مهر در لرستان به این گونه باشد.

استاندار لرستان تصریح کرد: نباید در اجرای پروژه های مسکن مهر استان دست روی دست گذاشت و باید با اقدامات و برنامه ریزی لازم زمینه تکمیل و بهره برداری این پروژه ها را در سطح استان فراهم آورد.

بازوند با اشاره در دست احداث بودن پنج هزار و ۸۹۸ واحد مسکن مهر خود مالک در لرستان بیان داشت: با برنامه ریزی لازم باید زمینه بهره برداری از سه هزار واحد از این تعداد تا پایان امسال فراهم شود.

وی تصریح کرد: همچنین مابقی این واحدهای خودمالک نیز باید تا پایان سه ماه اول سال ۹۴ به بهره برداری برسند.

استاندار لرستان همچنین با اشاره در دست اجرا بودن ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دولتی در استان طی امسال گفت: در این راستا نیز باید با برنامه ریزی لازم چهار هزار و ۶۰۰ واحد تا پایان امسال به بهره برداری برسند.

بازوند همچنین بر ضرورت انجام عملیات آماده سازی فاز دو مسکن مهر خرم آباد تا اسفند ماه سال ۹۴ تاکید کرد و گفت: همچنین عملیات آماده سازی فاز دوم مسکن مهر خرم آباد نیز تا پایان سه ماهه اول سال ۹۴ باید اجرایی شود.

وی همچنین با انتقاد از عدم پیش بینی آسانسور در دو هزار واحد مسکن مهر استان لرستان گفت: متاسفانه این واحدها احداث شده ولی آسانسور برای آنها پیش بینی نشده است در حالی که این پروژه ها هر کدام بالای چهار طبقه هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید با اقدامات لازم برای ۶۰۰ واحد مسکن مهر استان تا پایان امسال اداره کل راه و شهرسازی آسانسور نصب کند گفت: همچنین برای هزار و ۴۰۰ واحد دیگر نیز که از سوی تعاونی ها احداث شده اند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برنامه زمانبندی لازم را ظرف یک ماه برای نصب آسانسور در این واحدها تدوین و ارائه کند.

 

مهر

    نظرات