نقش نظام مهندسی ساختمان استان تهران در تهیه‌ی بسته‌ی مهندسان ترافیک

نقش نظام مهندسی ساختمان استان تهران در تهیه‌ی بسته‌ی مهندسان ترافیک

http://www.bananews.ir/به منظور تهیه‌ی بسته‌ی جامع و یکپارچه‌ی شرح خدمات و تعرفه مهندسین ترافیک، تجارب مهندسان ترافیک استان تهران طرح های ارائه شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir جلسه‌ی گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار شد.

براساس این گزارش محمد محمدی نژاد به منظور تهیه‌ی بسته‌ی جامع و یکپارچه‌ی شرح خدمات و تعرفه مهندسین ترافیک، تجارب مهندسان ترافیک استان تهران را طی سخنانی برای سایر اعضای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی تشریح کرد.

پیگیری تهیه و تدوین مقررات ملی ساختمان در بخش ترافیک و نیز شرح خدمات و تعرفه مهندسین ترافیک و هماهنگی ابزارهای فنی و نرم‌افزاری و انجام عارضه سنجی ترافیکی کاربری‌ها از دیگر موارد مطرح شده در جلسه‌ی این گروه تخصصی بود.

در ادامه ارسال موارد مورد اشاره به استان‌ها جهت استفاده به عنوان مرجع و ابزار کار و دستورالعمل‌های فنی پس از طی مراحل قانونی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بررسی و برنامه‌ریزی جهت یکپارچه سازی مهندسان حمل و نقل و ترافیک با محوریت ارائه‌ی خدمات در جهت توسعه پایدار و متوازن و کم عارضه شهرها نیز به بحث و گفتگو گذاشته شد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات