بنیاد مسکن تمامی واحدهای آسیب دیده‌ را بازسازی می‌کند

بنیاد مسکن تمامی واحدهای آسیب دیده‌ را بازسازی می‌کند

http://www.bananews.ir/معاون مسکن روستایی در بنیاد مسکن گفت: هفت روستا در شهرستان دشتستان در این زلزله آسیب دیده که در این روستاها ۲۰۹ واحد احداثی داریم و ۵۰ واحد نیز خسارت‌های جزئی دیدند که باید تعمیر شوند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعزیزاله مهدیان با بیان اینکه زلزله‌هایی که در هفته‌های گذشته در مناطق جنوبی کشور رخ داده خسارت‌های چندانی بر جای نگذاشته است، اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم حدود ۳۰۰ واحد خسارت دید که اعتبارات آنها در حال پیگیری است.

وی در ادامه افزود: هفت روستا در شهرستان دشتستان در این زلزله آسیب دیده که در این روستاها ۲۰۹ واحد احداثی داریم و ۵۰ واحد نیز خسارت‌های جزئی دیدند که باید تعمیر شوند.

معاون مسکن روستایی در بنیاد مسکن تصریح کرد: مکاتباتی با وزارت کشور و سازمان مدیریت جهت اخذ اعتبارات انجام شده ولی پیش از پرداخت این اعتبارات از منابع خود بنیاد مسکن این واحدها تعمیر و احداث می‌شود.

مهدیان با اشاره به اینکه واحدهایی که در این زلزله خسارت دیدند هیچ یک بازسازی نشده بودند، گفت: تمامی واحدهای فرسوده و قدیمی در این زلزله خسارت دیدند.

وی توضیح داد: واحدهایی که طی ماه‌های گذشته توسط بنیاد مسکن بازسازی و بهسازی شده بودند در این زلزله‌ها هیچ خسارتی ندیدند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن تمامی واحدهایی که در اثر بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل آسیب دیده‌اند از محل اعتبارات خود تعمیر و بازسازی می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات