ارسال ۸۰ مقاله به همایش ملی فضای سبز کم آب در دانشگاه کاشان

ارسال ۸۰ مقاله به همایش ملی فضای سبز کم آب در دانشگاه کاشان

http://www.bananews.ir/دبیرعلمی همایش ملی فضای سبز کم آب و عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کاشان از ارسال ۸۰ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irرضا دهقانی بیدگلی اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر از محققان و پژوهشگران از سراسر کشور برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: معرفی گونه‌های سازگار به کم آبی جهت استفاده در فضای سبز، چمن‌های سازگار به کم آبی و جایگزین‌های چمن، زیست فناوری و راهکارهای نوین ایجاد گونه‌های مقاوم به کم آبی تخصیص، بهره‌وری و بهینه سازی مصرف آب، نقش آب‌های نامتعارف در فضای سبز، طراحی، کشت و توسعه و نگهداری فضای سبز در اقلیم‌های خشک و نیمه خشک، ارتقاء فرهنگ عمومی و مشارکت شهروندان در صیانت از فضای سبز و کارکردهای اقتصادی فضای سبز کم آب از محورهای این همایش است.

عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کاشان تصریح کرد: تمام دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و فعالان در زمینه فضای سبز می‌توانند در این همایش شرکت کنند. هم‌چنین محققان و پژوهشگران می‌توانند اصل مقالات خود را تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش به آدرس الکترونیکی lwgs@kashanu.ac.ir ارسال کنند.

دهقانی ادامه داد: علاوه بر ارائه مقالات در روز همایش، سخنرانی علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه از برنامه‌های جانبی این همایش است.

این همایش در روزهای پانزده و شانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده با همکاری دانشگاه کاشان و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات