اتمام تمامی پروژه‌های مسکن مهر اندیشه در نیمه اول سال ۹۴

اتمام تمامی پروژه‌های مسکن مهر اندیشه در نیمه اول سال ۹۴

http://www.bananews.ir/آیینی گفت: شهر اندیشه نماد شهرسازی معاصر کشور است و ما سعی خواهیم کرد تا پایان تابستان سال ۹۴ تمامی ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه با بیان اینکه شهر اندیشه نماد شهرسازی معاصر کشور است گفت: سعی کرده‌ایم با اقدامات و معماری که در این شهر انجام داده‌ایم یادگاری از نظام سابق کشور ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: این شهر ویژگیهای جالب بسیاری دارد و سعی شده به توسعه پایدار ساختمانها و زیبایی مساجد حتی‌المکان توجه نماییم.

آیینی در ادامه توضیح داد:‌شهر اندیشه به دلیل ظرفیت بالای خود اقدام به ساخت بازار سنتی به سبک شهر اصفهان کرده است و پروژه‌های ساخته شده در این شهر در مقایسه سایر شهرهای جدید بی‌نظیر است.

 

مدیر عامل شهر اندیشه یادآور شد: در ایام دهه فجر این پروژه‌ها به افتتاح رسمی می‌رسد.

آیینی در ادامه توضیح داد: مطالعات راه‌اندازی مترو انجام شده و در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری و ادارات راه و شهرسازی استان اقدامات اولیه این پروژه انجام می‌شود.

مدیر عامل شهر اندیشه با اشاره به اینکه ۳۰۹۳ مسکن مهر در شهر اندیشه هدفگذاری شده بود گفت: ۷۱۷ واحد از این تعداد خود مالکی و باقی مانده آنها ۹۹ ساله است.

وی در ادامه اظهار داشت: تا کنون ۹۰۰ واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان تحویل داده شده است باقی‌مانده این واحدها در خرداد ماه و شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که وزارت نفت و اداره گاز همکاری لازم را انجام دهند سعی خواهیم کرد واحدهای باقیمانده را زودتر به متقاضیان تحویل دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات