در احداث مسکن مهر زیرساخت‎ها دیده نشد

در احداث مسکن مهر زیرساخت‎ها دیده نشد

http://www.bananews.ir/معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در احداث واحدهای مسکن مهر امکانات و زیرساخت‎های مورد نیاز آن‎ها مدنظر قرار نگرفته شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسید حمید کلانتری در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرستان بروجرد، با اشاره به برخی انتقادات متقاضیان یک‎هزار و ۵۲۹ واحد مسکن مهر شهرستان بروجرد مانند عدم محوطه‎سازی، مشکلات روبنایی، احداث فضای آموزشی و ... در این واحدها، افزود: بخشی از این انتقادات و مشکلات این واحدها که به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخشی دیگر از این مشکلات به وزارت راه و شهرسازی برمی‎گردد که باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند.

وی اظهار کرد: بخشی از این مسائل و مشکلات نیز از طریق اتحادیه و همچنین امکانات اداری استان قابل حل هستند.

معاون وزیر با اشاره به مشکلات خدمات عمومی این واحدها مانند نانوایی، مرکز تجاری و ...، تصریح کرد: این مشکلات نیز به صورت طبیعی با حضور مردم و همچنین بخش خصوصی در این محل رفع می‎شوند.

کلانتری اضافه کرد: متاسفانه در احداث واحدهای مسکن مهر امکانات و زیرساخت‎های مورد نیاز آن‎ها مدنظر قرار نگرفته شده و همچنین در زمینه جانمایی این پروژه‎ها نیز تدبیر لازم صورت نگرفته است.

وی گفت: یکی از این مشکلات مسکن مهر عدم پیش‎بینی آسانسور برای واحدهای مسکن مهر بوده که باید هر چه زودتر این مشکل رفع شود.

 

ایسنا

    نظرات