پایان سفت‌کاری دو میلیون واحد مسکن مهر

پایان سفت‌کاری دو میلیون واحد مسکن مهر

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پایان سفت‌کاری دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irشش هزار واحد مسکن مهر در گیلان با آورده مردمی ۳ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاح ۶ هزار واحد مسکن مهر گیلان گفت: مقرر شده بود تا پایان امسال ۲ هزار واحد در کشور افتتاح شود و هم اکنون روند مطلوبی دارد.

وی افزود: در استان گیلان ۷۶ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت بود که تا امروز ۴۸ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پیش بینی می‌شود پروژه مسکن مهر گیلان تا پایان سال ۹۴ بسته شود.

مهرآبادی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر چشم انتظار تکمیل مسکن مهر هستند تصریح کرد: از اول سال‌جاری تاکنون سعی شد تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با حمایت دولت دارای سرپناه شوند.

وی گفت: اقدامات مختلفی نظیر اخذ ۲ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی، افزایش میزان وام مسکن مهر از ۲۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان و افزایش مدت زمان وام مسکن مهر از جمله اقداماتی است که برای حمایت از مردم در وزارت را و شهرسازی انجام شده است.

مهر آبادی با بیان اینکه تامین مسکن برای مردم از تاکیدات امام راحل بود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشور سفت کاری ۲ میلیون واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است.

وی در خصوص تامین خدمات زیربنایی و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد گفت: ۵ هزار میلیارد تومان برای رفع این مشکلات اعتبار نیاز داریم و استان گیلان با بیشترین اعتبارات در این بخش میزان این مبلغ برای مسکن مهر گیلان ۲۴ میلیارد تومان است که از حمل یارانه مسکن دولت برای خدمات زیربنایی، محوطه سازی، مدرسه سازی، واحدهای تجاری و ... اختصاص یافته است.

 

ایسنا

    نظرات