اتمام مسکن مهر در هشتگرد تاپایان ۹۴/ ۶ هزار واحد معطل آب و برق

اتمام مسکن مهر در هشتگرد تاپایان ۹۴/ ۶ هزار واحد معطل آب و برق

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید هشتگرد از پایان ساخت مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ در این شهر خبر داد و گفت: در صورت تامین خدمات زیربنایی ۶ هزار واحد مسکن مهر تاپایان سال تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمدرضا توکلی با بیان اینکه در هفته های اخیر ۸۴۳ واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره برداری رسیده است، گفت: تاپایان سال آمادگی داریم که ۶ هزار واحد دیگر را تکمیلا کنیم در صورتیکه دستگاه های خدمات رسان، آب، برق و گاز این واحدها را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه تاپایان سال ۹۴ پرونده مسکن مهر را در هشتگرد میبندیم، بیان کرد: در سایت های مسکن مهر به پروژه های خدماتی هم توجه کردیم که تحویل یک مدرسه ۱۰ کلاسه هم از دیگر افتتاح ها در این مدت بود.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد افزود:افتتاح یک درمانگاه، سالن ورزشی و کلنگ زنی پارک ۶ هکتاری هم از دیگر پروژه هایی بود که در این مدت انجام شد.

توکلی هزینه کل پروژه های افتتاح شده در این مدت را ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع ۱۰ هزار واحد آماده افتتاح داریم که خدمات زیربنایی ندارند و محوطه سازی آنها معطل خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه اگر خدمات رسانی انجام شود ۶ هزار واحد را با سرعت محوطه سازی می کنیم و تحویل خریداران می دهیم، اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در هشتگرد آغاز شده است.

 

مهر

    نظرات